Mi történik a növénycsomaggal, ha nem kerül időben vagy egyáltalán átvételre?
Augusztus 23-án feladásra került egy növénycsomag rendelésre, akivel előtte telefonon már egyeztettem az időpontról.
A szállító partnercég rendszerében mindig figyelemmel kisérem, hogy a csomag még az adott héten átvételre kerüljön, mivel előlényekről beszélünk.
Tehát a hétfői csomagfeladást követően szokásosan nyomon követtem a szóban forgó csomag státuszát, miszerint még pénteken sem került átvételre. A vásárlómmal gyorsan egyeztettem telefonon, ahol a kedves hölgy határozott válasza, hogy nem kell aggódnom már átvette, csak biztos nem frissítették a rendszert.
Természetesen megnyugtató volt a válasz, hiszen már máskor is előfordult, hogy a rendszer tévesen mutatta és hát persze miért mondaná, ha a várva várt csomagja még nincs nála?!
Azonnal jeleztem szállító partnercéggemnek, aki szerint viszont a csomagot nem vették át és megkísérlik újra átadni. Ez ment 1 hónapon keresztül, mire végezetül a csomag visszakerült hozzám, akármennyire is annak drukkoltam, hogy a megrendelőmnek legyen igaza.
A videóban láthatjátok, mi történt a csomaggal.